تاریخ انتشار: شنبه 1403/02/01 - 08:00
کد خبر: 501994

در مصاحبه اختصاصی با خبرنامه دانشجویان ایران مطرح شد؛

خانه سست عنکبوت/ فعالان دانشجویی در خصوص پیامدهای عملیات «وعده صادق» چه می‌گویند؟

خانه سست عنکبوت/ فعالان دانشجویی در خصوص پیامدهای عملیات «وعده صادق» چه می‌گویند؟

خبرنامه دانشجویان ایران برای تبیین ابعاد عملیات وعده صادق، به گفت‌و‌گو با کرمی و جهانگیری پرداخت که مشروح آن را می‌خوانید

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشجویی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به دنبال پیامدهای عملیات غرور آفرین«وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، که در پاسخ به جنایات متعدد رژیم جعلی صهیونیستی صورت پذیرفت، خبرنامه دانشجویان ایران برای تبیین هرچه بیشتر این موضوع به گفت‌و‌گو  با فرشاد کرمی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید چمران اهواز و حسین جهانگیری دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان 1348 نشست.

تو دهنی بزرگ به رژیم صهیونیستی

در ابتدا حسین جهانگیری دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان 1348 در تشریح این عملیات گفت: شاید این جمله را در این ایام بارها دیده باشید «این روزها و لحظات را باید در تاریخ ثبت کرد» آری به واقع آنقدر این اتفاق شیرین و بزرگ و مافوق تصور بود که باید آن را، لحظه به لحظه و تصویر به تصویرش را در تاریخ ثبت کرد اما من میخواهم این را بگویم که اصلا فرض کنید ما در این باره صحبت نکنیم و چیزی ثبت یا منتشر نکنیم! باز هم این اتفاق، این وعده ی صادق فرزندان خمینی تا دنیا دنیاست بر یاد ها خواهد ماند چون این بار جهانیان از آن نمیگذرند و در همه ی محافل حقیقی و مجازی تا روزها و هفته ها و حتی سال ها از آن میگویند.

وی در ادامه با مطرح کردن چند سوال ادامه داد: مگر دشمنان این سرزمین فراموش میکنند که چطور هیمنه ی آن رژیم پرمدعا در حوزه ی نظامی را به خاک کشیدیم و نماد نظامی‌گری استکبار جهانی را به فضاحت کشاندیم؟ مگر دیگر کشور های دنیا که اندکی خاکستری تر و زاوایه دار تر با استکبار جهانی هستند و آن چنان قدرت پدافندی خاصی برای محافظت از آسمان خود ندارند قدرت مافوق تصور جمهوری اسلامی را برای یک لحظه فراموش میکنند؟ مگر میشود دیگر این قدرت بی بدیل در تحلیل ها و در مختصات تصمیم گیری کشور ها و ملل منطقه و جهان قرار نگیرد؟

آری این یک پیروزی بزرگ است نه فقط برای تودهنی به رژیم جعلی اسرائیل بلکه از آن مهم تر برای به رخ کشیدن قدرت جمهوری اسلامی و فرزندان و پاسداران انقلاب خمینی. حرف ها و گمانه زنی ها و تحلیل ها در این روزها بسیارند و شاید مجال اشاره به همه آن ها نباشد؛ می گویند فلان تعداد اصابت کرده و فلان تعداد بیشتر ردیابی و منهدم شده ، میگویند باز هم به بیابان ها زدید و گفتید پایگاه های نظامی، میگویند از دماغ یک پسربچه ی ۱۰ ساله خون آمده! نماینده اسرائیل عکس پرواز موشک ها بر فراز مسجدالاقصی و قبه الصخره را نشان میدهد و از سر لج عکسی از اصابت ها نشان نمیدهد و میگوید به ما تجاوز شده و پاسخ درخور مجمع جهانی را میخواهیم؛ خب شما که تحقیر شده بودید عکس و فیلم های مرتبط با اصابت موشکها را نشان میدادید شاید دل دنیا برایتان میسوخت.

قدرت مافوق تصور جمهوری اسلامی را کشور های خاکستری فراموش می‌کنند؟

میگویند جنگ میشود و تصور بزدلانه‌شان این است که کفتار بر شیر میشورد و ساده انگارانه شیر را از پای در می آورد؛ میخواهم به دشمنان قسم خورده ی تحقیر شده ی ایران اسلامی پاسخ بدهم که به قول یکی از سیاستمداران معاصرمان که البته جای خالی حمایت او از غرش جانانه‌ی‌مان بر سر رژیمی که بار ها در مجمع عمومی سازمان ملل علیه آن سخنرانی میکرد و آنهارا تحقیر مینمود حس میشود میگویم: آب را بریزید همان جایی که میسوزد! ‌بنا نداریم در این مصاحبه به زبان تحلیل و نقد و بررسی سخن بگوییم بنای ما بر شادمانی و بر پا کردن شور و شوق و امتداد دادن به لذت بردن از این پیروزی بزرگ است.

سطحی نگری و ساده انگاری و بر اثر جوزدگی‌ست!

بنا را بر این گذاشتیم که خنده کنان و سرمست به وقایع نگاه کنیم و لذت ببریم از اینکه قدرت های خودخوانده نظامی دنیا با وعده ی تثبیت امنیت به اسرائیل در رهگیری و هدف قرار دادن موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عاجز و درمانده شدند و دهان به یاوه گویی و اباطیل باز کردند و این به معنی سوختن و عجز در پاسخ و فرافکنی از ضعف است؛ فرانسه، انگلیس، آمریکا و دیگر حامیانی که سامانه های ضد موشکشان را در قلب فلسطین اشغالی نشانده بودند بر خاک‌ ذلت نشستند پس بر ما چه حرجی است اگر شادمانی کنیم و به شوق بنشینیم و میان مردم شور بر پا کنیم؟

جهانگیری در پایان افزود: شاید گله کنید که این سطحی نگری و ساده انگاری و بر اثر جوزدگی‌ست! اما من این موضع و این نوع سخت گفتن را عین سیاست ورزی صحیح جریان دانشجویی در این ایام میدانم که غرور آفرینی کند و اگر امید نا امیدی در هر گوشه کنار این شهر و این کشور وجود دارد ترمیم کند به مقام امید برگرداند؛ میخواهم بگویم عین سیاست ورزیست اگر مردم را به این باور پایدار و محکم برسانیم و نگه داریم که فرزندان صالح خمینی کبیر و حاج قاسم سلیمانی و حسن طهرانی مقدم و امثال آنها تا پای جان با تکیه به قدرت ایمان به خدای متعال مراقب این کشور و پاسدار غرور ملی مردمشان هستند.

فروریختن خانه عنکبوت

در ادامه فرشاد کرمی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن ادای تسلیت و تبریک  به شهادت دلاورمردان خدمت همه ی مردم شریف ، ولایت مدار و شهید پرور کشور گفت: رژیم جعلی بار دیگر در غائله سفارت ایران نشان داد که قوانین جهانی و بین المللی برایش ارزشی ندارد و همواره در زیر پا گذاشتن آن هیچ ابائی ندارد.

جمهوری اسلامی ایران اجازه نداد این اقدام شرورانه رژیم جعلی که نشان دهند ذات و ماهیت پلید آنهاست بی پاسخ باقی بماند هر چند که هر بار به خود جسارت تند روی میداد پاسخ سنگینی هم دریافت میکرد اما این بار مفتضحانه تر از همیشه این پاسخ را دریافت کرد و هیمنه پوشالی اش در برابر چشم جهانیان فرو ریخت و فهمید که دوران بزن در رو تمام شده‌است.

قدرت مافوق تصور جمهوری اسلامی را کشور های خاکستری فراموش می‌کنند؟

وی در ادامه افزود: وقتی ما این سخن مبارک را از رهبر فرزانه انقلاب میشنویم که میشنویم آنها را از این اقدامشان پشیمان خواهیم کرد مرحمی‌میشود بر زخم هایی که از ناجوانمردی این رژیم قاصب خورده ایم. جمهوری اسلامی ایران خاریست در چشم این مزودران و قاتلان و تا کنون با درایت و اندیشه مقام معظم رهبری توانسته است دشمنان را با وجود داشتن امکانات و ابزارات متفاوت از جای در بیاورد. حال وقتی این سخن را از این فرد با درایت میشنویم قطعا اسرائیل از کرده خود پشیمان میشود و پشیمان شده است.

گزارش از امیر کریمی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
تهران سرد می شود
زلنسکی: یا دنبال سلاح اتمی می‌رویم یا ...
حرف‌های جالب حامد بهداد درباره دوران دانشجویی اش
واکنش فرهاد مجیدی به سرمربی جدید استقلال
حملات سنگین موشکی حزب الله به عکا
راهکار جدید بریکس برای دلار زدایی تحقق می‌یابد؟
داتیس پرو؛ مرجع اخبار و آموزش‌های تکنولوژی و فناوری اطلاعات
بررسی مزایا و معایب استفاده از فویل آلومینیوم در خانه
نصرتی ، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد
نظارت بر تاکسی‌ها هوشمند می‌شود
ایرج طهماسب به تئاتر برگشت
لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن در یک فیلم جدید
قاشق هخامنشی با طراحی پیچیده الهام‌گرفته از اساطیر کهن ایران!
تتلو و رفتارهای عجیب‌اش تا پیش از دستگیری
کاهش ۴۳ تومانی نرخ یورو در مرکز مبادله ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top